fredag, februari 19, 2010

Hampus häller upp ett glas vatten, dricker tills han inte vill ha mer och fyller upp glaset igen.

A - Tänk vad elak du var nu mot det vattnet du inte drack upp.

J. (Funderar lite snabbt) - Åh, det är sant! Om jag hade varit där hade jag varit livrädd.

A - Ja! Du måste sätta dig in lite i andras situationer också Hampus.

J. - Hahahahahaha

A - Det gör jag hela tiden. Tänk min lilla macka här, den bara väntar på att få höra "nej, nu är jag mätt" (tar ett bett på mackan.)

H - Men, stackars mackan. Nu gav du den massa falska förhoppningar!

J. - Ja, då är det bättre att bara skoningslöst äta upp dom. (börjar prata snällt med min macka om att den snart ska dö)



Ett någorlunda vanligt frukostsamtal hemma hos oss. Jag är mätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar