torsdag, januari 28, 2010

Idag. Raka motsatsen från igår.
Vaknade upp pigg, glad och utan tvivel.
Blå himmel och solstrålar skinandes in, kan det bli bättre?
Idag kändes det som om jag hade all tid i världen.
Jag städade mitt rum innan jobbet och ändå hann jag med allt jag brukar hinna med och lite till.
Idag var helt enkelt en sådan dag då jag är i total harmoni.
Knappt ens det faktum att jag fick dubbelficka på jobbet störde mitt humör.
Underbart är väl en underdrift.


Tror dessutom att jag börjar bli galen påriktigt. Jag ser honom överallt men när jag tittar igen så är det ingen där eller så är det någon annan. Dessutom så hör jag mitt namn överallt. Som om folk ropar på mig men det är ingen annan som hör något och det finns ingen runt omkring som ropar.
Insanity? Ohyes...


My heart was blinded by you.
Det är en sanning. Kärleken gör en blind och blind är antagligen en underdrift.
Efterbliven eller dum i huvudet skulle nog passa bättre.
Plötsligt finns inga vettiga lösningar kvar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar