torsdag, september 10, 2009

Vaknade och det första jag såg var blå himmel idag. Underbart!
Fick för mig att åka skateboard, men jag har fortfarande ingen mutter och jag har ingen större lust att dö om hjulet plötsligt skulle få för sig att ramla av. Jag är trots allt inte så bra på att åka så att jag skulle vara säker på att klara av en sådan situation. Dessutom så var det för mycket folk ute och jag tycker inte riktigt om att folk glor på mig när jag stapplar förbi med ena foten på en bräda som vill åka ifrån mig och den andra en meter bakom mig hela tiden. Det ser inte tillräckligt proffsigt ut för publik än. Inte om du frågar mig iallafall. Så jag lämnade in brädan och tog mig en liten promenad upp till mormor som precis när jag kom skulle åka och handla. Hon frågade självklart om jag ville följa med och det hade jag inget emot, om man bortser från att jag var svettig och inte alls klädd för att visa mig på stan. Mormor hade hittat mönster till raggsockar som hon fick för sig att vi kunde åka och köpa på vägen. Jag måste säga att dom hade väldigt snygga mönster och väldigt billiga var dom med! Synd bara att det kostar röv med garn. Jag får hoppas att dom kanske har bra garn på ullared. Hon köpte en tidning med mönster till mig iallafall, sedan gick vi till apoteket och till slut vidare till coop där hon hittade en lax för 69 kr/kg, en blomma som tog tio minuter för henne att välja, två födelsedagskort, kålrot, purjolök, matgrädde och kaffegrädde till katterna. Allt detta gick sammanlagt på 337 kronor. Mycket intressant fakta för er, eller hur?
Jag hann till min besvikelse inte stanna tills maten var klar, det skulle bli rotmos och salt kött. Åhh vad gott det hade vart! men nej, för jag skulle träna.
aja iallafall. Passet var skönt men man behövde inga skor. Det hade vart väldigt bra att veta innan för när jag skulle packa mina saker var jag så irriterad över att behöva bära omkring på mina jympaskor och när jag då kommer fram och ser att man inte ska ha dom på sig blev jag ganska sur. Men men... tack vare dom sitter jag här utan laddare till datorn och därför har jag ingen tid att rensa ur all ointressant fakta ur detta inlägg vilket resulterar i att det blir en lång och ointressant text om min dag. Nu igen :)

wiie, nu ska jag sova och imorn blir det ULLARED :D
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar