måndag, september 28, 2009

Ohoj Ohoj, imorgon börjar jag jobba. Eller jag börjar på min utbildning iallafall. Spännande!
Min sista dag som arbetslös på förhoppningsvis några år. (:

Idag har jag varit ganska duktig tycker jag. Eftersom vi flyttar ganska snart så började både jag och Hampus packa lite smått. Jag började med att rensa ur min garderob igen. (Det var faktiskt inte så länge sedan jag gjorde det senast) Jag fyllde en halv svart sopsäck med kläder jag kom fram till att jag inte skulle använda igen, en papperskasse med kläder jag vill göra om och av det som blev kvar rensade jag ut kläderna som jag antagligen inte kommer använda innan vi flyttar så nu är min garderob jättetom!

Åh jag är nervös! Hoppas allt kommer gå smärtfritt imorgon. Det pirrar i magen.

Skriver imorn och berättar hur det gick! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar