lördag, september 26, 2009

Jag vill skriva. Jag har börjat flera dagar men alltid har någor gått fel. Mitt internet verkar inte tycka om mig längre nu när världen tycks börjat göra det.
I måndags ville jag skriva att jag bakat, både bröd och min favvokaka.
I tisdags fungerade det faktiskt men då slösade jag bara bort en hel dag utan att göra något mer än att klippa min lillebror.
I onsdags fungerade det också!
I torsdags ville jag skriva att jag ringt Håkan och att jag börjar jobba på tisdag, Ofattbart Dessutom var jag hemma hos Vanessa och hjälpte till med att baka och såg en film, kidulthood tror jag den hette.
I fredags ville jag skriva att jag hämtade ut 6 biljetter till Gais - Malmö den 23e oktober och att jag träffat Maccan och Sara i stan, köpt böcker för 25 kronor styck och att jag var på Liseberg med alli och bara betalade 18 kronor för två glassar, 5 stycken 80g ploppkakor, inträdet och massa massa åk.
I dag vill jag bara skriva att jag är trött på mig själv.
I morgon vill jag skriva att jag ska på bokmässan med Sara och till Nina i Lich.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar