lördag, september 05, 2009

DÖDA MIG NÅGON?


aj aj aj aj aj aj AAAAJJJJJ!

Vad har vi kvinnor gjort för att förtjäna sådan här smärta? Som om det inte skulle räcka med att man behöver gå och blöda i en hel jävla vecka varje månad. Måste skiten göra så jävla ont också?
ÅHHHHH AJ!


Jag tror aldrig att jag har haft såhär ont i hela mitt liv. Jag lyckades somna, vaknade igen vid ett någon gång av att det gjorde ont som satan, tog en tablett till och försökte somna igen, somnade i en timma och nu är jag vaken igen och vet inte vart jag ska ta vägen! Hur många tabletter får man ta egentligen? Kan jag inte få bli bedövad i hela kroppen så att jag slipper känna något tills det här är borta? För fy fan vad ont det gör! Jag vill sova, jag är trött men jag kan inte sova för det gör så ont så ont så ont. Jag kommer inte ens kunna lyckas med att beskriva hur ont det gör.
Helvete eller nått. Jag vill bara skrika rakt ut men då skulle jag väcka alla och det är inte snällt.
nu får jag väl försöka kolla på en film eller nått och tillslut somnar jag förhoppningsvis igen. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar