onsdag, maj 27, 2009

bara ingenting.

HAHAHAHA jag älskar Allis kommentarer!
och nu har jag en bil bakom min säng.. DAMN.

FU*KINGJÄ*LAHEL*ETESS*IT!!!!!!!!
Nu när jag har fått tag på en mobil som jag kan ha tills jag köpt en ny, hittat det jävla lilla simkortet så har jag städat och antagligen slängt pin-koden till skiten! fy fan var irriterad jag är nu!! Kan jag få döda någon?? ÅHHHHH FI**A!!!!!!

Kanske borde censurera lite? hmm... sådär! Tror dock fortfarande att ni kan föreställa er hur det såg ut innan?
Jag skriker iallafall inte ut mina aggressioner mitt i GAIS klacken utan tömmer dom här i bloggen.



Åhh, jag satt här hemma i mitt rum och kollar ut genom fönstret och helt plötsligt börja det regna, men bara i ena rutan om ni fattar vad jag menar? Det var häftigt, och vackert.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar